«Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись»


«Треба бачити себе в дітях, щоб допомогтиїм стати дорослими, треба сприймати їх як повторення свого дитинства...»
                                                    Ш.О.Амонашвілі.
1. Освіта та спеціальність за дипломом:
«Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись»


  • D:\Людмила\фото 2015\20150210_155948.jpg1987р. - 1995р. Загальноосвітня школа № 1 м. Вінниця
  • 1995р. - 1999р. – Вінницьке  педагогічне училище, вчитель англійської мови в початкових класах; молодший спеціаліст.
  • 1999р. - 2004р. - Вінницький педагогічний університет, вчитель англійської мови та зарубіжної літератури; спеціаліст.
  • Початок педагогічної роботи: 16 серпня 1999 рік.
Освіта: вища
Місце роботи: Заклад: «Гуманітарна  гімназія №1 ім. М.І. Пирогова ВМР»
Посада: вчитель англійської мови, класний керівник.
Стаж роботи станом на 2015 рік: 15 років 9 місяців.
Кваліфікаційна категорія: Вища категорія «старший вчитель».
Дата народження: 28. 04. 1980р.
Місце проживання: м. Вінниця
C:\Users\Liudmyla\Downloads\017.jpgC:\Users\Liudmyla\Downloads\016.jpg
 Вміння згуртувати навколо себе дітей — великий дар і велика робота. Вміння захопити, повести, відкрити світ — неоціненний скарб справжнього педагога.

Захоплення викладача стає захопленням учнів. І хочемо ми того чи ні, але, оскільки діти зовні схожі на своїх батьків, риси характеру вчителя та класного керівника переходять у характер вихованців. Адже байдужість породжує байдужість. І лише вогонь породжує вогонь!
У кожної людини є будинок - не просто житло з дахом над головою, а місце, де його люблять і чекають, розуміють і приймають таким, який він є. Одного чудового сонячного вересневого ранку ми з учнями почали створювати свій будинок, в якому нам разом дуже добре. Це наш клас. Він складається з будівельного матеріалу з особливими властивостями: доброти, гумору, взаємодопомоги, мудрості і захоплень. Кожний з нас поклав свою цеглинку в будівництво цього будинку. За цей період будівництва ми встигли подружитися, звикнути один до одного.
Кожен з нас - це унікальна, неповторна особа, одна єдина у своєму роді. Тому ми намагаємося дбайливо, з любов’ю і пошаною відноситися до себе і до оточуючих, приймати себе і інших такими, які ми є, тобто відноситися до себе і інших з терпінням і повагою.
У виховній роботі зі своїми учнями я керуюся Конституцією України,Концепцією громадянського виховання, Концепцією національного виховання, Національною програмою “Діти України”, Законами України “Про загальну середню освіту”.
Починаючи працювати з колективом я поставила перед собою такі виховні задачі:
  • вивчити особливості кожної дитини, її фізичний, психологічний стан, сім'ю, індивідуальні особливості і здібності;
  • всіляко сприяти згуртованості класного колективу;
  • активізувати роботу учнівського колективу через участь у загальношкільних заходах;
  • творчий підхід до навчання та виховання.
Як класний керівник - я досягаю поставленої мети через заохочування учнів до процесу самовиховання, навчаючи їх підготовці та організації колективних творчих справ класу, багато часу приділяю морально-етичному, національному та художньо-естетичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культури поведінки, тому загальний рівень вихованості та культури учнівського колективу - високий.     D:\Людмила\робота\мій клас\фото діти- в - класу\5 - B\1 вересня\P9020372.JPG
На практиці доводжу, що творчий підхід до навчання та виховання захоплює учнів, пробуджує в них інтерес та мотивацію, навчає самостійному мисленню, «навчає життю» в сучасному суспільстві, розвиває пізнавальні навички учнів, уміння самостійно конструювати свої знання та орієнтуватися в життєвому просторі, розвиває творче мислення.
Коли, у 2012 році я почала працювати класним керівником у 5-В класі - спочатку, дійсно, було важко. Мої діти є надзвичайно активні та надзвичайно сучасні.
Школа-це заклад, де дітей не тільки навчають, але й виховують справжнього громадянина України. У 1959 році ООН ухвалила Декларацію прав дитини, головною тезою якої є:
«Людство зобов’язане давати дитині все краще, що воно має».
«Чим же ж їх можна здивувати!» Та виявилось: «усе геніальне – просте».
Отож, керуючись цим,  мною було поставлено мету: показати найкрасивіші місця нашої країни та рідного міста. Перша наша поїздка відбулась до Кам’янець – Подільського. І, будучи вже, в дорозі, стало зрозуміло, що вибір зроблено правильно. Колектив стає іншим:  згуртованим, дружнім, добрим, турботливим, життєрадісним. Звісно, маючи потужну підтримку батьків класу, ми подорожували далі. Відвідали мармурову печеру в Кривчі, фортеці в Хотині та Кам`янець-Подільському. Для того, щоб діти прагнули до кращого, для порівняння ми відвідали європейські країни: Польщу, Німеччину,Чехію, Францію, Бельгію.
Чудова екскурсія відбулася до парку «Київська Русь», де діти мали нагоду побачити, яким було життя на Україні багато років тому. Ви навіть не уявляєте, які враження були в дітей, коли ми відвідали Меджибіж! Діти були захопленні прекрасним краєвидом! Також відвідали музеї Вінниччини, а саме: музей – садиба ім. М.І.Пирогова, краєзнавчий музей, музей Подільського краю, приміщення лісового господарства.
Безпосередньо висловив свою думку учень класу Горбатюк Андрій: «Кожна наша поїздка, не обходилась без радощів. Ми всі дружно дивились на красиву природу,фортеці, слухали та співали пісень. Екскурсії були дуже цікаві. Мені подобаються поїздки з однокласниками».
«Відвідування школи може бути приємним, якщо там є гарні друзі, вчителі, цікаві новини, різноманітні та захоплюючі екскурсії, конкурси, і багато цікавих поїздок. Я обожнюю ходити до школи!» - каже учениця класу Олександра Дзісь.
Побувавши з дітьми у вищеперерахованих місцях, було зрозуміло, що у нас на Україні   є багато прекрасних місць, про які варто розповідати та показувати!


Виховною метою проведення позакласних заходів, екскурсій, годин спілкування та інформаційних годин було - виховання в учнів патріотичних почуттів, любові до рідної землі, свого народу, готовності до праці в ім'я України, виховання поваги до культури та історії рідного народу, поваги до батьків, прищеплення шанобливого ставлення до звичаїв, традицій нашого народу. Робота з національного виховання була багатоплановою і різнобічною. Безпосередньо, разом із колегою (Кротна Світлана Миколаївна) узагальнили свою роботу у посібнику «Майстерня патріотичного виховання».
Виховна робота у нашому класі – цікава та різноманітна, поєднує в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника (години спілкування, класні збори, свята, виставки-конкурси, виставки творчих робіт, відверті розмови, інтелектуальні ігри, турніри) та нетрадиційні (тренінги, проекти, фестивалі, калейдоскопи, анкети думок, колажі, пошукові ігри, акції, художні галереї та ін.), застосування яких вимагає організації міжособистісного інтерактивного спілкування в різних видах соціально значущої діяльності: методи педагогічного впливу, методи соціальної взаємодії, методи самоорганізації життєдіяльності школярів.
Згуртуванню учнів в єдиний дружній колектив сприяє робота з організації учнівського самоврядування. Через діюче самоврядування учні мають можливість розвивати свої організаторські здібності, почуття відповідальності, ініціативи. Залучаючи дітей до участі в різноманітних громадсько-корисних справах, я намагаюся сприяти розвитку в них громадської активності, привчати їх до дотримання шкільного режиму, єдності педагогічних вимог до учнів з боку викладачів та батьків, спрямовую свої зусилля на корисні, потрібні суспільству справи: добре вчитися, готуватися до праці, берегти природу, охороняти її багатства, турбуватися про збереження історичних пам'яток та інших культурних цінностей, зразково поводитися, допомагати людям. Цьому сприяє активна участь в загальношкільних заходах.


  • «Різдвяна дерево»
  • «Конкурс вишивок»
  • «Лист солдату АТО»
  • «Благодійні ярмарки»
  • «Благодійна акція 5 картоплин»(усього зібрано 748 кг )
  • Конкурс колажів «Сім’я – це простір без насильства»
  • Конкурс «Halloween»
  • Захід до Дня соборності(участь у проведенні лінійки)
  • Захід до Дня пам’яті героїв Крут.
  • Флешмоб «Ми проти насильства»
  • Флешмоб «Ми вимагаємо миру»
  • Конкурс малюнків
  • Захід до Дня довкілля - «Екологічна стежина рідного краю»




Як і кожен класний керівник - знаходжуся у постійному пошуку інноваційних концептуальних підходів до здійснення взаємодії з учнями з метою виховання свідомого громадянина держави.
У становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації шкільних заходів. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в оновленні та поповненні матеріально-технічної бази школи. У роботі з батьками використовую колективні та індивідуальні бесіди, зустрічі за «круглим столом», тренінги.


Результатом ефективного впровадження інноваційних технологій виховання є-
Талант в дитині кожній, як зернятко,
Знайдіть його і дайте прорости.
Дар той у неї від матусі й татка,
А ми вже мусимо його знайти!


Він колосом могутнім в простір злине,
Порадує усіх і збагатить.
Або ж ще при корінні згине
І згуби тої вам вже не простить...


Знайдіть його і людям подаруйте,
Допоможіть пробитися на світ.
Усіх отим талантом зачаруйте
Сьогодні, завтра, через сотню літ...
         За час роботи було багато як радісних моментів, коли я гордилася, що я – Учитель, так і розчарувань у професії. Однак, розумію: якщо хоч одна дитина з вдячністю згадає мої уроки, мої поради, мою життєву мудрість, моє тепло та мою відданість - моя праця не є марною.
      Намагаюся постійно самовдосконалюватися, іти в ногу з часом. Активно працюю над впровадженням елементів креативного навчання у роботі , також зацікавилася проектною діяльністю на уроках та в позаурочний час. Прагну виховати у своїх учнів розуміння того, що у наш час модно бути розумним.



  1. Науково-методична діяльність:
Якщо ваш план — на рік, садіть рис. Якщо ваш план — на десятиліття, садіть дерева. Якщо ваш план — на все життя, вчіть дітей.
  Конфуцій
  • Тема самоосвіти: «Хмарні технології - як засіб розбудови інноваційної              школи»
  • Виступ на засіданні педагогічної ради - "Нові горизонти ІКТ в освіті. Використання Google-сервісів у роботі педагога"  
Питання: «Нові підходи до роботи у сучасній школі».
  • 21 жовтня 2014 року - участь(робота у творчій групі) у VI Міжнародному форумі - презентація «Інноватика в сучасній освіті»;
  • Участь в конкурсі від Sumsung: «Sumsung назустріч знанням 2014»(Додаток 1)
Участь в міському конкурсі: «Кращий навчально-методичний посібник 2015» Назва номінації - «Позакласна та виховна робота».
Назва роботи: «Майстерня патріотичного виховання». І - місце.
  • Участь у конкурсі «Вчитель – новатор»(лауреат однієї із ста кращих робіт 2014), друга робота п процесі розгляду, є учасником Всеукраїнського форуму Microsoft «Учитель – новатор».
  • Участь в обласному конкурсі «Вінниччина  - квітка Поділля».
Назва номінації – туристсько-краєзнавчий маршрут.
Назва роботи: «Чудовий край - Поділля» ( ІІ місце)
  1. Досягнення:
  • підготувала переможця олімпіади міського рівня
ІІ місце міський етап – Катерина Пшенична - 2013 рік
та І місце у шкільній олімпіаді з англійської мови – Кирило Бондурянський - 2015 рік  


  • створення посібників: «English texts»; «Magic Summer Word 3»; «English Summer lessons»; «Майстерня патріотичного виховання»;
«Вінниччина – квітка Поділля»; «Батьківські збори» посібник для батьків.


  • оформила зразковий кабінет англійської мови:E:\20150312_154012.jpgE:\20150312_153852.jpg


  1. Нагороди:
за сумлінну творчу працю та досягнуті успіхи у справі, навчання та виховання підростаючого покоління дітей: 2006, 2007, 2009, 2011, 2012, 2013, 2014р.


  1. Педагогічне кредо:
  1. Життєве кредо:
Мої проекти в мережі Інтернет:


Блог вчителя англійської мови http://beststudents313.blogspot.com


Додаток 1
ЕСЕ на тему:
«Школа майбутнього»
Виконали: учні 7-В класу гуманітарної гімназії № 1 ім. М.І. Пирогова
та класний керівник:
Жиле Людмила Іванівна.
Вінниця 2014
Якщо ти чогось дійсно дуже сильно бажаєш,
то весь Всесвіт буде сприяти тому,
щоб твоє бажання здійснилося.
Пауло Коельо
Час невпинно біжить вперед… Секунди ми навіть не помічаємо, але саме з них складаються дні і роки. Кажуть, жити потрібно сьогоденням, але ж мрії… Мрії… Вони завжди є. Ми мріємо про майбутнє, обираємо свій шлях у житті. Але, звісно, кожен сподівається на краще. Життя – це вічна наука. Нагальна потреба сучасності  у стрімких змінах сфери соціальних, політичних, культурних зрушень спонукає вчителів, викладачів освітніх закладів різного рівня, шукати шляхи самовдосконалення та підвищення рівня свого професіоналізму. Освіта на сьогоднішній день також потребує реконструкції та покращення, адже наука не стоїть на місці і, розвиваючись, вимагає розвитку й удосконалення всього, що нас оточує.
      Закінчились мої уроки, як завжди до класу заходять мої діти, щоб поділитись своїми враженнями про свої здобутки, про те, як у них пройшов день, що нового було на уроках, ми звикли разом проводити час, нам комфортно спілкуватись та ділитись певним досвідом. Працюючи над створеним електронного щоденника класу, також ділюсь своїми планами, як краще залучити дітей до активної участі у нашому шкільному житті, аж раптом, до мене  звертається учениця: Людмила Іванівна, а давайте приймемо участь у проекті, який проводить компанія Samsung.
Звісно, і мені і дітям стало цікаво! Ми ознайомились з правилами проекту та вирішили: – спробуємо!
Коли, я стала класним керівником у 2012 році – було одразу зрозуміло – діти гіперактивні, розумні, сучасні, креативні та мають бажання до розвитку.
Одразу спрямовувала їхню енергію у правильному напрямку. Ми гарно вчились, багато подорожували : країнами Європи, містами України та рідного Поділля, приймали участь у шкільних конкурсах; але прийшов час спробувати наші можливості у даному проекті, так як, відчуваємо потреби в інноваційному розвитку своїх можливостей.
                Сильна нація складається з традицій, звичаїв, мудрого народу, тому хотілось би підтвердити це такою  з мудрістю:
«Репортер якось раз запитав у фермера, чи може той поділитися секретом своєї кукурудзи, яка рік за роком вигравала всі конкурси з якості. Фермер відповів, що весь секрет полягає в тому, що він роздає кращі качани для засіву всім своїм сусідам. - Навіщо ж роздавати найкращі зерна сусідам, якщо вони постійно, поряд з вами, беруть участь у всіх конкурсах і є конкурентами?
- Бачите, - посміхнувся фермер. - Вітер переносить пилок з моїх полів на поля сусідів, і навпаки. Якщо у сусідів будуть сорти гірші, ніж у мене, то незабаром і мої посіви почнуть погіршуватися. Якщо я сію хорошу кукурудзу, то повинен подбати про сусідів і допомогти їм посіяти таку ж. А як уже кожен з нас буде доглядати за посівами - це інше питання».
       Звичайно, мною буде докладено максимум зусиль, щоб підтримати та розвинути учнівський потенціал.
       Тож, яка вона – школа майбутнього? Якою її бачуть, учні 7-В класу гуманітарної гімназії № 1 ім.М.І. Пирогова? Кожна людина, яка усвідомлює свою причетність до спільного розвитку, обов'язково повинна замислитись над цим питанням. Ті навчальні заклади, та шкільна програма, яка існує в нашій системі, вже не відповідає вимогам дітей  сучасного тисячоліття.
На наш погляд, людина живе не тільки «тут» і «зараз», але скрізь і завжди.
                 «Мені цікаво роздумувати про те, якою буде школа в майбутньому. Не можу сказати, що сучасна мені зовсім не подобається. І все ж, мені здається, колись навчання у школі повністю відрізнятиметься від того, що ми маємо сьогодні. Важко уявити, яким буде наше майбутнє взагалі. У майбутньому я бачу школу, як один великий,сучасний комплекс, де буде басейн, кімнати відпочинку з мультимедійними дошками, сучасні,комфортні класні кімнати з постійним доступом до інтернет – забезпечення», - каже Анна Терещук, учениця 7-В класу;
- На мою думку, - підтримує розмову Артем Коцюбовський, - «школа майбутнього, повинна використовувати планшети, користуватись електронною сенсорну дошкою у всіх  класах, але крім того, потрібно мати притаманні людські якості, такі як: любов до ближнього, взаємопідтримка та взаємодопомога».
              Після бесіди з дітьми про те, якою вони бачать школу майбутнього? - я була приємно здивована.  Узагальнюючи думки учнів, то школа майбутнього для моїх дітей — це, насамперед, громада в найкращому контексті цього поняття, спрямованість до мети, загальні інтереси й ентузіазм, відданість ідеалам і любов до ближнього, взаємопідтримка і взаємодопомога, вища організованість, сучасні ігрові майданчики, розвиток творчих здібностей, магазин одягу, сучасне кафе - тобто, щоб приміщення школи було різностороннім - у вигляді комплексу, та звичайно, використання у школі інноваційних технологій, таких як: планшети для учнів, користування електронною сенсорну дошкою у класі та мати  доступ до постійного інтернет- забезпечення. Ми ніколи не були користолюбцями. Але ми усвідомлюємо, що коли ми віддаємо — ми багатіємо, і тільки виконуючи обов'язки перед своєю совістю, ми можемо жити далі. Тому наше завдання полягає не в тому, щоб щось випросити, міняти або заперечувати минуле, а в тому, щоб доповнювати його. З минулого треба брати краще і усвідомлюючи його корисність додавати в «будівельний» матеріал нашого життя сьогоднішній комп'ютеризований світ. Звичайно, було б чудово використовувати запропоновані, Вашим проектом, сучасні методи навчання у нашому класі, де проходять наші уроки з англійської мови. Ми наголошуємо, що забезпечення удосконалюється та оновлюється практично щодня і будь-який загальноосвітній навчальний заклад навряд чи зможе змінювати свою комп’ютерну техніку та програмне забезпечення відповідно до мінливих тенденцій розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, але ми будемо намагатися йти на рівні з новітніми технологіями.
               Останнім часом масштаби впровадження хмарних технологій стрімко зростають. У галузі освіти відбувається справжня революція. Тепер, щоб вчитися, вчителю не обов'язково стояти біля дошки. Вчитися можна скрізь: у приміщенні та на відкритій місцевості, під деревом, на борту морського чи повітряного судна. Для цього потрібно лише підключитися до мережі Інтернет.  
Застосування хмарних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах надасть можливість вирішити  багато проблем. Більше ніяких паперів! Можна створювати та зберігати будь-які матеріали на віртуальних носіях. Це може бути конспект уроку, тест для оцінювання, презентація. Доступ до матеріалів у будь-який час з будь-якого пристрою (необхідно лише мати підключення до Інтернету). Працювати з інформацією можна з будь-яких пристроїв: ПК, телефон або планшет. Одночасно працювати з файлами можуть декілька людей. Легко обмінюватись файлами з однією людиною або навіть групою. Безліч можливостей для реалізації своїх творчих проектів та ідей. Що ж я особисто зробила для запровадження сучасних методів навчання?
В першу чергу: освоїла комп’ютерну грамотність, створила блог класного керівника та вчителя предметника (англійська мова), зацікавила дітей та батьків класу - користуватись блогами, ініціювала впровадити електронний щоденник у школі (на даний момент працюю над реєстрацією дітей та батьків).
По друге: спрямовую батьків, щоб допомагали дітям у придбанні планшетів та інших технологій, але нажаль, не всі мають таку матеріальну можливість.
      Все зазначене - свідчить про небхідність масового використання в школі новітніх інформаційних технологій. А сьогодні, кожен мій учень, може мати таку можливість завдячуючи Вашому проекту. Хотілось би, щоб усі використовували сучасні технології, а не лише окрема група дітей.
Це зацікавить дітей у використанні сучасних методів навчання, які виховуватимуть  повагу до традицій класу, школи та рідного краю!


Додаток 2
Звіт
про проведену  виховну роботу з учнями 7-В  класу
у вересні – жовтні 2014 – 2015 н. р.
станом на березень 2015


У 7 В класі навчається 34 учнів, з них: 12 дівчаток і 22 хлопчиків. Більшість дітей має хороші здібності до навчання. Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, є добре порозуміння між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах. Більшість дітей у класі з повних сімей, де панує взаєморозуміння і злагода; є також родини, де вихованням дитини займається тільки мати або батько.  
Діти – застраховані у кількості 34 учня.( страхова компанія  « Княжа»)
Медичні довідки – здано до медпункту усі (34). Листок здоров’я оформлено.
Соціальний паспорт – здано соціальному педагогу.
Дітей схильних до правопорушень – не має.
Багатодітних – 1 дитина – Зінець В. ( мають статус малозабезпечених)
Харчуються – 29 чоловіки (станом на жовтень)
Зайнятість у гуртках в позаурочний час – всього 28 дітей.
Класний куточок - знаходиться у каб. № 313.
Щоденники перевіряються – щотижня.
Команда класу -зайняла ІІІ місце у вікторині « Що? Де? Коли?»
У вересні – жовтні 2014  (І семестр) у виховній роботі з класом ставилися наступні завдання:
  • створювати учням умови для розвитку творчих здібностей;
  • формувати активну життєву позицію, залучати кожну дитину до життя колективу;
  • виховувати свідому дисципліну і культуру поведінки;
  • вдосконалювати комунікативні здібності учнів, навчати дітей переборювати негативні риси характеру;
  • домагатися сумлінного виконання учнями своїх доручень;
  • активізувати діяльність за напрямками роботи  шкільного самоврядування;
  • надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання дітей.
Основною метою виховної діяльності є створення в колективі  оптимального позитивного мікроклімату як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня. Протягом 2-х місяців велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні ( екскурсії з дітьми та батьками).  
Проведено такі виховні заходи :  
  1. «Україна єдина країна»»
  2. Вибори активу класу – «Довіра та співпраця»
  3. Година спілкування – про необхідність дотримання внутрішнього розпорядку.
  4. Бесіда про правила поведінки в громадських місцях, в школі.
  5. Моральні цінності людини – перегляд відеоматеріалу.
  6. Вчинок та наслідки – перегляд презентації.
  7. «Привіт – я конфлікт» заняття тренінгу.
  8. «Здоровий спосіб життя» Необхідність здорового харчування.
  9. Виховний захід –« Екологія душі»
  10. Проведено день літніх іменинників
  11. Проведення тренінгового заняття за участі Кожухівський А.А
Формування ціннісного ставлення до себе, культури здоров’я  - проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, проведення тематичних виховних годин.
Формуванню ціннісного ставлення до праці сприяли виховні години, проведення рейдів перевірки стану підручників, тощо. Діти активно взяли участь у зборі у макулатури (2 місце по збору макулатури серед 7 класів).
З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися екскурсія в осінній парк з метою спостереження за сезонними змінами у природі; догляд за саджанцями на «Алеї дружби».
У формуванні ціннісного ставлення до культури до мистецтва (естетичне виховання) перегляд презентації Олександри Гаврилюк
Також учні брали активну участь у виставці робіт до дня міста.(вересень2014).
З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно  - патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави і міста проводились різноманітні заходи, серед яких: Перший урок  «Україна єдина країна» участь у конкурсі « Ярмарок Фахових сподівань»
Зібрано допомогу учасникам АТО за підтримки клубу ділових людей, та батьків класу.
Також відбулись екскурсії до Львова (20-21 вересня)
Плануємо відвідати: Вінницький краєзнавчий музей, екскурсія «Замки Львівщини».
Батьківські збори проводилися на початку навчального(4 вересня,4 грудня, 29 січня). Батьківський комітет класу активно бере участь у житті класу. Найбільш цінною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально – технічної бази класу та школи в цілому.
Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню  учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей.
Класний керівник:            Жиле Людмила Іванівна


D:\Людмила\Вінничина - квітка Поділля\5. колаж.jpg

Немає коментарів:

Дописати коментар